هنر نمایی کیم هیون جونگ
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید وامیدوارم که لحظات خوبی رو در وب من داشته باشید هر در خواستی که داشتید از طریق نظرات بهم بگید من حتما براتون میذارمش من اسمم محدثه و 16 سالمه واینم از ادرس ایمیلم:wonderkorea3@gmail.com خب امیدوارم که بانظراتتون منو خوشحال کنید


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 16
بازدید کل : 53657
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1

tinsel korea
جمعه 22 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 14:47 ::  نويسنده : mohadeseh

اخه این چه کاریه تورو خدا نگا کنین

کیم هیون جونگ لیدر گروه SS501 در یک برنامه تلویزیونی در حرکتی جالب زبان خود را به شکل بامزه ای در دهانش جمع کرد.

[تصویر: ohwoeypbb8gvltg6mdhl.jpg]

والا خجالت خوب چیزیه



نظرات شما عزیزان:

ناشناس
ساعت9:38---26 خرداد 1393


f1rst
ساعت15:26---22 ارديبهشت 1391


Maria
ساعت15:18---22 ارديبهشت 1391
عزیزم منم لینکت کردم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب